Hus-udvalget:

Klubbens husudvalg står for den daglige husholdning af klubhuset, men er også værter ved brunch til årets standerhejsning og standerstrygning, samt til byens Sankt Hans bål, som Roklubben årligt fejrer.

Hus-udvalget har ansvaret for følgende:

• Hus-udvalgskasse samt konto
  • Indkøb af diverse husholdningsting, kaffe mv.
  • Fylde op med toiletpapir, køkkenpapir mm.
  • Vaske køleskab og ovn efter behov.
  • Afkalke opvaskemaskine og kaffemaskine.
  • Vaske karklude og viskestykker.
  • Feje spindelvæv en gang om året.
  • Ansvar for udsendelse af invitation til standerhejsning og standerstrygning.
  • Indkøb til brunch ved standerhejsning, standerstrygning og Sankt Hans, herunder øl og vand.
  • Ansvar for forplejning og oprydning til brunch ved standerhejsning, standerstrygning og Sankt Hans.
  • Ansvar for kagebagning og salg af kage til Sankt Hans.
  • Ansvar for udlejning af klubhuset til medlemmers private arrangementer
    Se mere vedr. leje af klubhus her: https://www.riberoklub.dk/leje-af-klubhus

Hus-udvalget kan til enhver tid hente hjælp fra øvrige medlemmer til standerhejsning, standerstrygning og Sankt Hans.

Som medlem kan du blive tilknyttet et udvalg med mulighed for bedre kendskab til klubben, medansvar og ikke mindst socialt samvær.
Links til øvrige udvalg: